Известие

Collapse
No announcement yet.

Старата любов - 1.5 8v carby

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от firedragon Покажи съобщение
    Разбирам идеално всичко,което пишеш. И аз съм в Техническия и от време на време прочитам някоя книжка или менюал за ДВГ-та. Пускай снимки като има нещо ново по колата. Ако мога да помогна с нещо - насреща съм.
    Благодаря! Да видим кога ще ми дойде муза да се занимавам...
    ...а иначе съмнения, че ДВГ и 33-ките ги знаеш нямам.
    Съмнявам се обаче, че аз обяснявам като хората
    1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
    и делта

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от mitaka_cs Покажи съобщение
      Степента на сгъстяване в момента с главите с голямата камера идва 7,2:1 вместо стандартната 9,5:1
      Това мога да го оправя по два начина:
      - да сложа стандартните за дъртия 1.5 глави, както вече споменах
      - или да бодна колянов вал 72 mm ход, буталата да ходят до края на блока и на практика да стане същия 1.6 боксер като в 145/6, но с карбуратори...
      ...тва последното е малко рисковано, защото има вариант да заминат сегментите ако отново се е образувал ръб по цилиндрите.

      Да речем, че сте ме разбрали какво дрънкам
      Това няма да се получи!!! На 1.6 полите на буталата са по-ниски, защото опират в биелите благодарение на по-големия ход зададен от вала
      sigpic
      Alfa Romeo 159 SW TI-ex
      Alfa Romeo Crosswagon 2007 Mercedes GLK350 2009
      http://www.facebook.com/VenturaGarage

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от Guzzi Покажи съобщение
        Това няма да се получи!!! На 1.6 полите на буталата са по-ниски, защото опират в биелите благодарение на по-големия ход зададен от вала
        Опа, това е много важно инфо!
        Той Боби 33 беше писал някъде, че има такава разлика в полите ама аз толкова чета и ги връзвам нещата
        Пък и засега бутала на 1.6 варианта съм виждал само на снимки
        Guzzi, спести ми много главоболия!
        Няма да се скача на 1.6...
        ...то и наличният блок е на последен ремонтен размер цилиндри.

        Ще се действа по първата схема със смяна на главите! Но не ми е ясно дали ще паснат фланците с 40-ки карбове от "новите" глави към главите със старите повдигачи, които са стандартно с 36-ци и най-вероятно с други фланци...
        ...май ще помага чичо Стругар.

        П.П: Докато не ги видя сглобени и после разглобени всичките разновидности от 1.2 до 1.7 няма да разбера кое, защо и как...това е то
        1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
        и делта

        Comment


        • #49
          Ще паснат идеално.Най-много да смениш някоя шпилка.Трудното е да ги извадиш от главите особено ако преди това са мазани със силикон.

          Alfa33 1.3 90г.Alfa33 1.5 93г.Alfa33 1.4 94г.Alfa146 1.4TS 97г.Alfa146 1.8TS 99г.Sprint 1.5 78г.Аlfa33 1.7 4x4 91г Sprint 1.7 16V 83г.Alfa145 1.3 96г.Alfa156 2.0 99г.147 1.6 03г.145 2.0 Alfa159 1,9 JTD Ti

          Comment


          • #50
            Alfa Romeo 33 1,5 4 ka

            Като я гледам тази хубавица все едно гледам моята.
            В същият ред на мисли искам да попитам за километража които не работи ???
            Кое и как да погледна и как да съм сигурен ,че е точно датчика ???
            Аlfa Romeo 33 1.5 8v; Ducati MoNster 900 S

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от pikopoko Покажи съобщение
              Като я гледам тази хубавица все едно гледам моята.
              В същият ред на мисли искам да попитам за километража които не работи ???
              Кое и как да погледна и как да съм сигурен ,че е точно датчика ???

              Аз ги лекувам километражите/скоростомерите успешно. (говоря за 1-ва серия 33) В 90% от случаите проблемът е в таблото.
              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

              Comment


              • #52
                Най-често проблема на всичките табла от 33 е в платката на скоростомера, която е закрепена за него. Друга малко вероятна възможност е прекъсната магистрала.
                33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
                  Най-често проблема на всичките табла от 33 е в платката на скоростомера, която е закрепена за него. Друга малко вероятна възможност е прекъсната магистрала.
                  Като сме ги подкарали, днеска разглобих три и трите с различни повреди.
                  Единия класически с изгорял транзистор
                  Втория просто с клеясала стрелка, но третия имаше най-идиотската повреда.
                  От някъде беше влязла шайба около 2.5- 3 мм, между магнита и чашката на стрелката. Цяло чудо е, че не е изгоряло моторчето или не е гръмнала платката!
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #54
                    Табло??

                    Значи набързо отварям таблото и гледам за .... ????
                    Аlfa Romeo 33 1.5 8v; Ducati MoNster 900 S

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от pikopoko Покажи съобщение
                      Значи набързо отварям таблото и гледам за .... ????
                      Първоначално публикувано от RUSEV-BGR Покажи съобщение
                      Повечето проблеми идват от сондата във скоростната кутия и неинте връзки-самата сонда е напъхана в ск кутия и отгоре се захваща със зегерка.На повечето 33 ки тази зегерка липсва и центробежните сили тласкат сондата навън и тя не контактува добре или спира напълно-лечението което съм прилагал е-вади се сондата и се почиства добре накрая на сондата има периферия която ляга на кутията та между кутията и тази периферия се пълни с боклуци особенно когато липсва зегерка.Второ сондата може да е износена лечението е като се изреже периферията на края и се напъха малко по-навътре слага се шаиба за компенсация и зегерка
                      Не е лошо да провериш и това!

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от pikopoko Покажи съобщение
                        Значи набързо отварям таблото и гледам за .... ????
                        Нищо не гледаш, а го пращаш или на мене или на Крис!
                        Последния субект е икономист и не разбира нищо, но има яка логистична подкрепа.
                        Освен това знае да кима точно където трябва!
                        Ще стане човек от него!
                        Аз имам три на брой и от три здрави, все ще сглобиме едно строшено.
                        Все пак огледай около акумулатора. Там е щепсела на датчика. На Зилата там му беше проблема. Датчика няма какво да му стане. щото е с много просто устройство, освен от посочените причини по-горе от колегата. Ако е от него, ще намериме и такъв!
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • #57
                          Е аз докато дойда у вашето България и ке мръкне!!!
                          Целта ми е аз да се помъча,защото имам намерение да я карам доста дълго време ако не и да стане РЕТРО!!!
                          Свалих кората на таблото и се виждат малки видиики ,а отзад се вижда някаква букса от страната на километража!!
                          Да сваля видиите преди да барам буксата да видя на какво положение е ??? или ...??
                          A ако има някой ,който разбира от Пловдив да ми пише !!! Моля !!!
                          Last edited by pikopoko; d.m.y г., 19:24.
                          Аlfa Romeo 33 1.5 8v; Ducati MoNster 900 S

                          Comment


                          • #58
                            Хайде де ,няма ли кой да се включи ,като гледам какви сбирки правите все ще има някой който ще може да се отзове да ми помогне с таблото !!!
                            Аlfa Romeo 33 1.5 8v; Ducati MoNster 900 S

                            Comment


                            • #59
                              аз съм навит да видя за ко става дума ама мноо си далече
                              Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                              Comment


                              • #60
                                Евала приятел ,аз и на душевна помощ съм доволен,
                                ами лошо ,че Пловдивските сбиркаджии не разсъждаваха като теб.
                                Не за друго ами и аз мога да си го направя ,но точно тези неща са ми много далечни
                                Благодаря ти все пак !!!
                                Аlfa Romeo 33 1.5 8v; Ducati MoNster 900 S

                                Comment

                                Working...
                                X